Helg och Agillity

Har vart en sväng nere i Malmö i helgen. Underbart väder, sol och varmt. Gottas oss på ballkongen och fikat på stan. Min favvo grej att göra. Åkte ner med 2 tjeje från klassen. Kul mer resesällskap.
Har fått expantionen till Wow igår av en tjeje i klassen så nu blir det många långa nätter för Stina att spela på igen. Usch jag som skulle lägga ner spelandet.
Skrev på min papper om uppsägningen på min lägenhet igår, känns skönt att få det gjort.
Fick reda på vilka datum jag ska på kurs med jobbet med. 18-21 maj.
Igår var det dax för Agillity igen. Några km ifrån oss så har de en skjutbana som de sköt på. Canyo vart lite låg men lyssnade ialla fall på mig och låste sig inte. Jätte skönt. Men hon var brydd av det. I slutet av kursen så kom hon igång och fick hel fnatt sprang runt o busade. Hon älskar verkligen detta. Så kul att se.
Vi har övat på att trampa lock och använt oss mycket av godisburkar.
Detta har satt sig på Snorpans hjärna och det blev lite för mkt för henne igår.

Kommentarer
Postat av: Johan & Zingo

Hej!

Ja det var kul att de fann varandra. Zingo brukar vara lite burdus (hon vet ju inte att hon inte ÄR en pinscher) men hon och Canyo gick bra ihop :)

Har uppdaterat med er rätta adress nu åxå. Vi ses senare i sommar :) Zingokramar

2009-04-12 @ 16:23:01
URL: http://zingo.segerlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0