hmm inget händer

Sitter på föreläsning just nu om Essä skrivning. Inte så kul kan jag medge.
Ska åka till pappa ikväll med syster yster. Undrans hur denna resa ska gå. 2 barn 2 katter och 1 hund + 2 vuxna hmmm.....!!
Ont i magen idag med. Tacco buffé i skolan idag. Ätigt på tok för mycket igen.
Sol o sommar värme ute. Gött!! Ska hålla i sig hela veckan Det är bra då jag kan sola hela dagarn på pappas altan.  Me Like a lot!
F och N kunde inte komma upp i helgen lite trist. Men det blir nog fler gånger. Skulle jobbat i helgen men det blev inte så denna gång. Trist. Men ska göra det nästa vecka.
Trodde vi började kl 10 i morse men så fel jag hade. Lungt o skönt där ett tag vid frukosten. Men så ringer K halv 10 oc fick rusa till skolan.
Slutar vid 4 idag o kl är nu halv 3. Jätte långt kvar. Inte heller fått tillbaka facit på tentan. Attans, men vad göra!?
Canyo hemma nu sover säkert gott i sängen. Det ska bli sköt att komma till pappa där hon kan springa fritt över allt.
Vi tränade lite grann på slalom hemma igår runt pet-flaskor. Det gick så där. Tror jag har kommit på ett sätt som gör så att hon förstår vad hon sysslar med.
Koncentrationen är inte hög just nu. Sååååå trist.
well thats it for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0