Tralala

Kunde ju inte somna igår efter mina redbull. Piss!! Så jag låg vaken en bra stund  natt. Klockan ringde vid 7 tiden urk att gå upp. Är ju inte morgon människa direkt.
Nervös inför tentan....?? Nej det var jag inte. Bära eller brista. Hade ju kommit på min lilla melodi för hur svren på min första tenta var, Så det är ju bara att skriva ner dessa. Pice of cake.
Ha......!!! Trodde jag ja. Öppnande tentan och insåg att det inte alls var samma frågor. Jaha kör på denn också då. Men det visade sig nog ändå att jag klarade av denna. Gött..!! Men jag ska inte ta ut nåt i förskott inte.
 Vi få ju ut facit på vår plattform på nätet när vi gjort tentan. Men idag ska de vara xtra sega med det verkar det som.

Varmt är det idag med. Ja jag et jag ska inte klaga på värmen men jag blir så trött av den. Däckade i sängen direkt när jag kom hem.
Gjort en mindre kul sak idag betalat räkningar. Det är nog det tråkigaste som finns att göra. Man blir lika ledsen varje gång. 
Nä ut i värmen med Snorpan nu.
Kramiz


Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om kläderna jag hade i tisdags?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0