ikväll gäller det. Snuttans Crew

Känns som om jag sitter och väntar ut tiden nu.
Ska ikväll spela såpa fotboll, Ja det är precis vad det låter som. Pressening med såpa på sen ett gäng studenter med tillbehörande dricka o en fotboll
Ska bli trevligt o kul.
I morgon börjar skolan på riktigt. Då sätter föreläsningarna igång igen och vardagen gör sig påminnd. Men det är ett val jag har gjort nu och ett liv jag har lyckats att anpassa mig vid.

Ska ner till mitt pytte lila torg... hmm så liltet att man ite kan kalla det torg ens coh hämta ut lite pengar till i kväll.

KYSS

Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Ha ha ha! Hoppas du klarade såpa-fotbollen utan brutna eller stukade armar och ben! ;-)

2009-09-01 @ 09:24:46
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0