Detoxing och littsem

Jag har tänkt lite grann nu. Man blir lixom inte yngre nu och kroppen får stå ut med mycket så jag har kommit på att jag ska detoxa. Man ska hålla på att äta vissa saker för att få ut giftet i kroppen under 10 dagar. Har aldrig haft problem med min kropp eller figur under alla mina år, men det har blivigt lite väl mycket kaffe och godis i Willforss lägenheten och mindre motion.
Så jag började mitt nya detoxing liv i morse med att ta med vatten till skolan istället för en termos kaffe. Köpte frukt istället för godis i kafeterian. Tänkte att detta kunde vara bra.
Sen var det något som gick fel där, nånstans efter lunch. Efter jag och mamma kollat runt på DUKA ihopp om att göra av med 400 kr på något, men hittade inget som föll mig i smak så det får vi skjuta upp. Lämnade mamma för att gå och handla mjölk och åka hem.
Men där på vägen till ICA så va det Godis affären som pratade med mig, KOM STINA DU HAR ÖVERLEVT TENTAN OCH KAN TRÖSTÄTA LIIIIITE GODIS!!! Så vips va jag där inne Kom på mig själv i kön men en påse godis som jag inte skulle ha alls. Jag som vart lite duktigt idag å allt sitter just nu o frossar godis. Konstaterar att jag är en människa med väldigt lite karaktär, snarare ingen alls. Inte bättre blir det då det ska blir utgång med en tjejkompis ikväll och fira att denna tenta är över.
Vi fårbörja om på måndag igen.Ska ha matte prov då så jag förösker att glömma måndag Kollade på vår litteratur lista idag. Många böcker med många sidor med. Hya!! Ny kurs ännu värre än denna.

Ni som läst mina inlägg vet att min litteratur seminarium varit borta. Fick ett mail igår att jag har fått kopior på dem som ligger på Studentexpeditionen. Gick förbi och frågade, det tog ett tag att hitta dem. Undrade om de va borta igen.Förra gången höll jag på att flyga över disken för att jag vart så upprörd.Efter att ha mailat till nästan varje Prefekt på högskola så fick jag den. Fick tillbaka 3 st. Vara av 1 fick jag G på de 2 andra ska jag göra lite små rättningar på ingen fara alls. Blev glad trodde det skulle vara sämre än va det var.
Rättade vår tenta idag också, den om jag kuggade igår. Hade rätt bra poäng ändå fast jag inte läst alls så mycket på den. Så jag kommer nog fixa den med. Livet är inte så hemskt ändå, fast det kan känns så ibland.
Kom hem förut och vad ser jag ligger på golvet om inte min f.d. brödpåse. Canyo har som vanligt varit uppe på diskbänken och fått tag i påsen, haft kalas med den inte ens smulorna va kvar, det ni!
Hon döljer sina spår väl.
Nytt på längenhets fronten?... Nja inte så mycket mer än att min hyresvärd ska kolla igenom pappret på de som var intrsserade av den i helgen så kanske kanske så blir jag av med den nästa månad.
Nä gott folk. Duschen nu sen fixa lite sen öla. Detoxingen får vänta ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack för grattis och det var superkul att se dig och snorpan igen!



Hoppas vi ses snart.



KRAM

Cathrine

2009-03-28 @ 09:53:53
URL: http://www.rivendells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0