Glad

Måste ju berätta en rolig sak som hände idag. Har ju vart lite folk här o kollat min lägenhet idag. Ni som känner mig vet att ajg ahr åldersmoja, HATAR att flylla år och se hur åren flyger i väg och man kommer ingenstans i livet.
Fyllde ju år för inte så länge sedan hela 27 år. USCH och FY! Känner mig inte ens som 27. Hur ska man vara när man är 27? Ska man vara i mitten av sin karriär och ha barn o hus osv, eller?
Jag har ju inte på långa vägar det, en pojkvän snart sambo med ett reservbarn. Nöjd med det. Men känner mig inte alls vuxen. Så Idag så kom denna tjej hit efter ltie tjatter om lägenheten och livet. Så frågar hon hur gammal jag var...!?
27.... hon trodde inte på mig. Sa att jag såg ut som 24 eller nåt. Blev glad, jag ser inte gammal o skruttig ut. Tjoho hon gjorde min dag.
Tenta i morgon känns som jag skiter idet nu hur det kommer gå. Går det så går det annars så få jag göra om.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Inte en daaaag över 25! ler Du är en ung, vacker tjej. Du behöver ju inte bli äldre heller.... det blir inte jag! Jag ska vara 30 resten av livet tänkte jag! fniss

2009-03-27 @ 10:51:23
Postat av: Emma och Harry

2009-03-27 @ 11:37:24
URL: http://herrharry.se
Postat av: Emma och Harry

Vad skoj att du är tillbaka på nätet igen! Har ju saknat dig! Har inte kunnat kommentera dina inlägg, vet inte vad det beror på...



Det ska bli så SKOJ att träffa dig på agilitykursen! Längtar!!! Harry hälsar att han gärna busar lite med Canyo. ;)

2009-03-27 @ 11:42:50
URL: http://herrharry.se
Postat av: Emma och Harry

Vad skoj att du är tillbaka på nätet igen! Har ju saknat dig! Har inte kunnat kommentera dina inlägg, vet inte vad det beror på...



Det ska bli så SKOJ att träffa dig på agilitykursen! Längtar!!! Harry hälsar att han gärna busar lite med Canyo. ;)

2009-04-01 @ 09:27:52
URL: http://herrharry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0