inget blir som man tänkt sig

Ja jag skrev ett långt inlägg förut idag men det försvann. Så jag får väl skriva om.
Dagen började med att jag ringde till F som efter mycket om och men inte kunnde kom hit. Lite besviken blev jag då ajg hade köpt en biljett hit.
Men men då kunnde jag ju gå på kursen i morgon med Canyo. Bra alltid nåt. Det jobbiga var ju att jag och inte kunnde ses innan nästa torsdag iså fall då jag ändå åker ner. Dels för att jag ska på interjuv eller snarare byta ort inom företaget. Sen ska jag en sväng till Högskolan med på ett möte där. För att sedan träffa lite hund folk o sen på söndag ska jag på utställning. Och en vecka känns ganska lång tid när man är kär.
Men i samma sek som jag satt och skrev detta så ringde F och meddelar att han visst kommer hit. Så det blev att börja vika tvätt och städa. Tycker ju sånt är så trist. Så skulle jag på möte idag kl 4 men det sket sig med, Får ta det på måndag.
Va ute med Canyo en sväng idag och körde lite ID sök. Sånt är spänniande. Hon fixar det galant.  Lite problem att hitta pinnarna idag under snön men efter en sväng till med lite nogrannare arbete så gick det. Hon blir så stolt när hon hittat dem så hon tar ett varv runt mig för att visa hur duktig hon är.

Det blev ingen vår idag heller, jag som i helge såg vitsippor, sol och blå himmel. SUCK!
Vill ha sol nu!
Ringde till min bästaste tjejkompis, känt varande hur länge som helst. Vet allt om varandra. Snackar mest skit om allt som rör livet. Idag blev det samma snack som sist. Hennes x pojkvän. Han är inte klok. Trackaserar henne på jobbet osv. Skit kille. Finns gott om sånna där ute. Jag har gått på en och annan sån med.
Ska gå och sola en stund idag. Behöver värma upp mig lite. Rätt kallt. Usch gillar inte denna tiden på året alls.
Sen apoteket. Ev så ska vi på en realisefest ikväll. Ska bli kul. En kompis till mig ska släppa en skiva.
Nä nu bloggen ska jag ta bussen ner till stan och även hämta upp F kl 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0