Panik och skrik men ett ljus

Ja jag har panik och ångest. FUCK. Det är nu man verkligen börjar ifrågasätta om jag gjort rätt eller inte. Har tenta nästa fredag och jag känner mig inte förberedd alls. Blä allt känns jobbigt och svårt nu. Vill inte längre. Böcker böcker böcker återigen. det tar lixom aldrig slut. Mycket osm händer runt omkring mig nu. La ut min lägenhet på blocket idag, bilden kommer snart den med. Flytta om ett tag planering planering. Möte med skolan och med mitt företag. Allt på olika dagar, Sen ska jag plugga däremellan dessutom träna Canyo Mars och april gå över snabbt som attan. Kan det vara Maj nu snälla.Allt måste klaffa nu precis på minuten annars rasar allt.
Men så ser jag på Snorpan som ligger här i soffan och bara sover så tryggt och gott. Ingen oro där inte. Kan vi byta liv en liten stund?
Vi var ute och gick en långis idag. Fick låna syrrasn bil och åkte ut till det gammla skjutområdet. Årets första vår dag, solen värmde och det fanns ingen snö. Himmlen blå, Canyo rusade fritt och hon njöt i fulla drag, sträckte ut ordentligt. Fick pinscherryck och fnös förnöjt. Älskade Snorpan. Så glad att jag har henne, vi har gått igenom mycket jag och hon tillsammans dessa åren. Jag gav ett löfte på nyår att vi ska lungna ner oss nu. Eller snare matte ska. Få en fast punkt i livet. Jag hoppas att jag är på godväg att hitta den nu.
Så om några månader så kommer allt se annorlunda ut igen. Jag hoppas till nått bättre. Det gäller att hålla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0