whina lite

Skrev på kontraktet om lägenheten idag. Jätte kul men jag kommer sakna alla där jag bor nu. Trivs jätte bra här. Men måste ha en egen lägenhet 2 pers och en hund på 18 kvm är inte stort.

Så sitter man här men tentan som man har om 2 veckor. Första utkastet ska in om 1 vecka. Det hemska är att jag inte vet egentligen vad jag ska skriva för något. Allt känns så diffust!!
Är trött i huvudet med. Kanske beror det på mörkret som kommer smygandes eller för att jag har läst allt för mycket genus, klass, etnicitet och kön nu. Blä hemskt och äckligt och bara kräks på dessa ord nu och innebörd. VEM FAN BRYR SIG!!!!
Orkar inte ens argumentera om det längre. Rastlös som tusan. Bara kryper i kroppen på mig, kan kanske vara för allt socker jag trycker i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0