Påsk å annat

Har inte skrivt på några dagar nu. Vart lite irriterad överlag sådär.  Hade sett fra emot att fira helgen som inte alls blev nåt firande med de jag ville fira med. Men va fan, orkar jag bry mig nu, NÄ.
Åkte till paps i allafall där vet jag att man kan komma hur som helst. Hans särbo/ flickvän va säger man? Hur somhelst va där. Hon är en mycket underba människa. Kan prata oma llt med henne. Fick massa god mat. Är hookt på lax så det blev det massor av. Gott!
Träffade även mig granne där uppe ( M ) en tjej som jag lekte med massor när jag var lite. Satt i solen drack öl  snackade massa minnen. Helt kul.
Påskafton kom och jag och M på att vi skulle gå en lång runda med vovvarna, passade även på att ta med oss lite picnic. Satt i solen o drack kaffe och bara njöt. Canyo badade jätte skönt tyckte hon fast det var lite läskgt att simma.
Skulle gå tillbaka då höll jag på att trampa på en huggorm, illa om Snorpan hade skuttat på den. Kom inte på nån vet i närheten.
Well, hittade ne bra spot att fika på igen men grym utsikt över havet. De tär det som jag gillar med Bohuslän det är att utsikten är så vacker, Hav och alla dessa klippor. MMMM me like.
Satt o solade en stund där och gick ner till bilen igen.
V var lite varma så det blev att åka till närmsta bad plats o hoppa i havet. Barnfamljer osm satt där o hade sin påskfika satte nog kakan i fel strupe. Såg att de smygfotade oss där vi hoppade i plurret. Fick ju bada 2 gånger då M skulle fota en gång och sen fick hon för sig att filma det med. Jag säger som så att jag har vart kaxigare i mitt liv. Fy fasken va kallt det va. typ 6 grander eller nåt. Men jag har badat i havet i alla fall, så det så.
Påskafton gick bra för Snorpans del, Det finns ingan fyverkerier där uppe. Men jag fattar ändå inte varför i man ska skjuta iväg dessa jävla smällare. Jag bor inte i ett krigshärjat land.

Igår så fixade jag i ordning min bil med. Fick ett ryck att jag skulle vaxa den. Detta måste ha vart ne syn för min andra granne tanga tarsan. Han kallas så pga sina minimala sloggi badbyxor. Man kan inte ha ett normalt sexliv på flera veckor när man har sett honom stussa runt i dessa på tomten.
Ja ja, pappa som är väldens bästa pappa gav mig en blå flaska o lite trasor så jag kunnde börja vaxa bilen. När jag typ nästan var klar så kom pappas särbo helle vad man nu säger, förbi och sa att Stina detta är bilschampo. WOOOT!!
Har jag seriöst stått o vaxat bilen  hopp om att detta i den blå flaskan va vax?
PAPPA!!!
Han kom med en grön sen så jag fick göra om allt. Fy fasiken förstår varför folk skiter i att vaxa bilen eller ännu bättre lämnar in den. Ska göra det nästan gång. Fick bytt mina vinterdäck med.
Så nu blänker pärlan igen.
Kom hem igår och började spela WOTLK. ( WRATH OF THE LICH KING) Em min kursmate introduserade mig i detta  och nu e jag hookt där med. Har spelat mycket WOW inna så detta är bara en expansion. Så detta tänker jag tillägna min dag med förutom att jag ska åka till klubben o köra lite slalom med Canyo och damsuga min bil.

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, du kommer fastna ett tag i wotlk ^^

Hoppas inte påsken har vart alltför hemsk!

Kram

2009-04-13 @ 13:00:39
Postat av: Linda&Gibson

Hej Stina,

Följer din blogg lite sådär i smyg;)



Skrattade gott åt din bilhistoria:D



Mvh Linda

2009-04-15 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0