Roadtripp med Em

Jag sitter i Malmö nu och har precis vaknat druckit mitt kaffe (Fredrik kaffe).  Blir jätte gott i en sådan där kaffe maskin espresso kanske det heter? Hm... hur som helst.
Åkte ner i torsdags med Em. Vi bilade ner, helt sjukt kul och skoj i bilen i några timmar.
Fast först fick vi lämna pappa i Göteborg. Han var så snäll och kom ner med bilen till mig. Efter lite trassel i Göteborg för att pappa skulle komma på de "smartaste" vägarna runt staden så man slipper köerna vi körde lite fel osv blev  Stins lite små irriterad men Em kom till min räddning då hon tog fram godiset. Tjo säger jag bara. Tack!!
Sen var det raka vägen ner till skånelandet trodde vi, men utanför Kungsbacka så var det en olycka.
Efter som vi inte visste var det var som hade hänt så var det att ta fram laptoppen och googla. Det visade sig att det var en bil som åkt in i räckte och krockat med en buss. Därifrån åkte det ambulans utan blåljus därifrån. Olycksbådande tecken.
I fredags så åkte jag och F till Köpenhamn. Jag vet inte när jag var där sist. Men vilken härligt stad. Varmt och skönt var det med. Me like!
Vi åkte även ut till Ribbersborg tror jag det heter och Canyo fick bada en stund i havet. Tro det eller ej men hon simmade faktiskt. Jag trodde inte min hund kunde simma. Hon träffade en del andra hundar där med som hon sprang med.
Igår  tog vi en trampbåts tur i Malmös kanaler. Vi tog med oss N också men han ville tjura och tillsluts somnande han på båten. Ja man kan inte vara glad jämt.
Idag är en spännande dag för jag har inte bestämt mig för vad jag vill göra än.  Denna dag kan sluta hur som helst.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Sovit gott?

2009-04-27 @ 08:31:39
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0