Tenta plugg å ifrågasättande av mig själv

Shit va göra jag här. Det är mening att jag ska läsa till min tenta imorgon. Men har Stina gjort det?

Nej, blir mitt svar. Erkänner mig skyldig nu. Men har jag haft tid? Nej, inte idag i alla fall. Åkte hem från Malmö idag. Så tråkigt det är att köra bil så ni anar inte.
Kom hem runt 5 tiden och skulle bara packa in alla saker i lägenheten sen så va det att ta hund o lite träningssaker och hoppa in i bilen igen för att åka till Agility träningen. Kom hem vid 9 tiden. Vad har jag gjort till nu???.....hmmmm..... inget. Inte det jag skulle gjort i alla fall. Kollat in musik på youtube.
Hittade via F en grym låt,disco diggat hela vägen från Malmö å hem

 

Köpte på vägen hem 6 redbull så jag ska överleva natten med Tenta plugg. Bläääääää!!!!!!
En annan sak som har hänt.
Em ringde mig i morse och berättade att jag inte kunde tillgodoräkna mig min poäng för denna termin till Malmö högskola. Så våren har i stort sett varit helt onödig för min del att läsa. Men å andra sidan inte, för jag har träffat så mycket spännande människor. Min klass är helt underbar ,finns nog ingen jag inte tycker om. Eller ja jag känner ju inte alla men de verkar vara rätt ok klass ändå.
Har fått träffa Em och M. 2 sköna människor. Min studie grupp e bra fast de är lite trötta på mig tror jag men de gillar mig ändå kanske :P
Sen blev jag av med min lägenhet idag med. Så skönt det kändes. Flyttar den 21 maj. Gött!!
Jobb den 9 maj med ska vara på en vip fest å bara mingla omkring o hålla lite kolla osv. Soft.
Mmmm rätt nöjd ändå trots allt. Men tentan kunde jag klara mig utan. För inte är det så att jag får skyll mig själv inte. Nä.....!!!!!
Jag är inte lat, bara lite svårtstartad i början. Lite lång startsträcka bara. Men väldiga bra argument till att inte plugga just nu. Så det så men lat e jag inte.
Nu ska jag på toa med så ni vet det. Blåsan klara inte hur mycket redbull som helst. Sen får jag nog ta och plugga lite grann.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Ha ha ha, klassisk Stina känns det som! Hoppas tentan gick bra!

2009-04-29 @ 09:02:26
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Em

Du är med en väldigt bra männsika! Jag har tur som fan att du med ska flytta hit ner till skåneland :D

2009-04-29 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0