sleepy

Idag så hade jag nog världen tristaste föreläsning i 3 1/2 timma
Den skulle handla om vår essä uppgift men den  handelade istället om skriv utveckling. Föreläsaren slutade aldrig att snacka heller. Allt han sa finns t på vår plattform. Kunnde lika gärna läst detta hemma känndes det som.
Blev väldigt rastlös den sista timman. Det bara kröp i kroppen på  mig ville bara ut därifrån.
Väl ute, så träffade jag min syster som gav mig lite grejer till min matte genomgång på torsdag. Är jätte nervös för den med. Vet inte om jag har förstått den eller inte.
Var även och hämtade min tenta idag. Fick U (underkänt) på halv delen. Som väntat. Svenska delen gick bra fick U på den med. den var uppdelad i 2 stycken och på 1:a delen fick jag G (godkänt) vilket förvånade mig en anig. Det är ett senare problem. Ska göra om den nästa vecka. En sak i taget. Matte på torsdag först.

Nu unde kvällen har jag och Canyo varit på kurs. Det gick skit bra är så stolt över henne. Hon är med på allt jag be henne om. Min älskade hund.
Ett hinder, platt tunnel. dvs ett litet hus med en säck bakom som hunden ska springa igenom. Här trodde jag att Canyo skulle fega ur. Men icke, det var ju korv på andra sidan så det vara bara att rusa igenom.
Kontaktfälten övade vi mer på idag. Vi har vissa svårigheter med detta. Men kom på att vi får nog klicka in detta beteende så att hon gör ett kort uppehåll med 2 tassar i gräset o baktassarna på brädan. Sen en liten apus där så att hon stannar till. Canyo vill gäran slänga ut baken när hon har slagit tassarna i gräset. Hmm... vet inte riktigi hur jag sak göra detta. Annrs gick allt på bra och jag är nöjd över henne idag.

Mamma ska till Turkiet i morgon. Jäkla lyx!!! Vill också.. Så jag ska köra dem inatt till Landvetter så det blir nog sänger för min del nu eftersom jag sak upp kl 4 i morgon igen.
Inga mardrömmar i natt tack. Drömde att jag blev jagad an någon i natt och kunde inte somna om. Helt mörkt ute när jag vakande med. Saknar min love.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Kul att agilityn går bra och att Canyo tycker att det är så roligt! Men det var väldigt synd att ni inte kunde komma med på agilityhelgen, det var en mycket trevlig och lärorik upplevelse! Och vi hade ju gärna träffat er också.

2009-04-22 @ 09:38:24
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0