Året som gått och kommande mål 2010

Under 2009 så händer det bra mycket saker. Januari började med att jag krockade min bil på väg till jobbet. Bodde ensam i Borås med Canyo. Började plugga till lärare. Träffade på många roliga människor under tiden jag studerade. Började på agilitykurs med Canyo. Pendlade mycket mellan Borås/Malmö.
Bytte jobb från Borås till Lund. Flyttade ner till Malmö och började jobba här istället. Fick mer jobb och träffade så underbara kollegor. Så började jag att plugga vid Malmöhögskola. Flyttade från Malmö då jag träffade P. Vart bostadslös ett tag. Träffade underbara personer som berikat mitt liv lite mer. Tack till er. Fick tag i en lägenhet i Landskrona. och snart är det 2010.
Allt har hänt super snabbt, jag har inte ångrat något. Allt är så himmla bra nu. Känner på mig att 2010 kommewr bli ett bra år även det.

Min mål som jag har för näst kommande år. Gäller mestadels Canyo
Utställning:
Siktar på att ta Norduch ( Nordisk utställningschampion)
Några utställningar kommer det att bli med.

Agility:
Tävla klass 1 och hoppklass 1. Mycket mer träning.

Spår:
Träna och Tävla i viltspår.

Lydnad:
Gå en tävling och få LP1

Mål för Stina

Träning:
Lägga ner lite mer tid på gymmet.
Träna Canyo mer, ut och cyckla, båda behöver gå ner något kilo.

Plugg:
Klara alla tentorna som kommer. Vilket har gått bra hittils.

Jobb:
Ska se till att jag kan få jobba minst 6 st pass i månaden.

Så det var nog allt. Nu är det upp till bevis om jag lyckas hålla detta med.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte bort att mysa mer med din pojkvän också!

2009-12-30 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0