Färdigtlöpt och orgasmotron

Hon är en pärs den här hunden när hon löper. Det ska slickas å smackas på nätterna. Hon ska pipa på morgonen, sen ska hon bara mysa och vara väldigt väldigt nära under dagarna. Myser man för mycket med henne då ska hon jucka. Suck, skit jobbig rent ut sagt. Men nu är det över för denna gång och skönt det.

Snön har hittat hit ner nu också jag som trodde jag skulle slippa den. Men icke! Kallt som skit ute och både jag och Snorpan fryser häcken av oss när vi måste gå ut. Bläää....!! Canyo tycket att det blöta äckliga är någon frästande syra som skadar tassarna. Trippar runt de blöta ute på gatan, och vill bara in.
Hon har det rätt så bra lilla prinsessan allt. På lilla korridoren där vi brukar hänga har alla en orgasmotron. Detta låter som något skumt men det är en fantastisk skön pryl som alla borde ha hemma. En liten spindel som man masserar i huvudet. Hur skön som helst.

Denna sak har även Canyo provat. Hon njuter i soffan, så masserar man lite i nacken och hon somnar. Så sitter vi, jag och P med Canyo mellan oss och masserar henne i nacken under filmkvällarna. Lilla prinsessan!

Det har flyttat in lite mer folk i korridoren nu. En som kille har en stor matta i sitt rum där Canyo gärna smiter in och lägger sig och paddar. Sen när hon är klar där så smiter hon in i nästa rum, hon öppnar först dörren sedan hoppar upp i sängen och kryper ner under grannens täcke. Han går upp någon gång under eftermiddagen och under tiden ligger Canyo gärna och myser.

Kommentarer
Postat av: Hmpf

Jag har gjort det en gång. Du får det att låta som att jag skämmer bort henne, icke!

2009-12-19 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0