Länge sedan nu

Länge sedan ajg skrev nu. Men det har sin orsak jag jobbar som ett litet djur. Så jag är rätt trött när jag kommer hem på kvällarna. Men jag ska ite klaga har rätt bra tider nu slipper de dryga 12 timmars passen natt. Jobbar dag och slutar vid 17 så jag är nöjd. Kollegorna är toppen med. Har fått bra kontackt med dem.
Ska bli lite stand in GL (gruppledare) i sommar. Ser fram emot det. Fast jag kommer inte har lika mycket ansvar hängade över mig som min nuvarande GL har. Men ändå. Lite andra sysslor bara.

Så vad har annars hänt då. Jo midsommar avlöpte bra. Slutade på torsdagen hem och packa in alla i bilen hund barn och sambo och bege sig till Bohuslän 3 1/2 senare var rätt så trött när jag kom fram.
Sen vart det traditionell midsommar firande men en lite orkester fiol spel och glada sånger.
Lördagen var det en dag vid stranden med krabbfiske vid bryggand. Åh vad jag älskar att göra detta. Lite barnsligt men det är så spännande att dra upp dem och se hur många man kan få.
N vart lite rädd för dessa. Men det var hans första gång.
Canyo håller stenkoll på honom hela tiden. Inte för nära vattent inte. Skäller och piper och håller på. Lilla Snorpan så mån om alla runt omkring.
Söndagen hemåkar dag. Jobb på måndagen. Lite trött allt. hela veckan snarare.
Hade anmält till Borås uts men det blev inte så då jag fick akut jobba istället. Lite trist allt men så är det.

Idag så ahr vi åkte skåne runt nästan. Tog en sväng till Stenshuvud ligger i Simmrishamn. Helt underbart vacker där. Vilken utsikt!! Me like-.

rekomenderar starkt det stället. Det bästa är att de har kakbuffée med på ett café inärheten. Gissa vem som tviongade resten att åka dit och käka kakor???
Pappa kommer ev att hälsar på oss i morgon ska bli kuligt.
Sakanr dem lite grann däruppe allt. Speciellt M och S. Em är ju här nere så det är bra. Nån jag kanske kan snacka med då jag tycker jag får nog av bräkandet  här nere. ;)
En rolig sak till en tjej på jobbet är lika hooked på Wow (world of warcraft) som jag är. Tjoho så det blir spela av nu igen.
Ja ni som inte vet om det så är jag wow spelare. kan tyckas geekigt men tyck det i så fall. Jg tycker om det och jag fortsätter med det oxå. så det så.
Nä nu ska jag bada badkar och dricka lite vin och äta choklad med F.


Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Full rulle som vanligt! Synd på utställningen.

Ha en trevlig sommar!

2009-06-29 @ 11:34:25
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0