varmt

japp det e varmt äntligen ute nu. längtat efter detta igen.
har vart fullt upp i vårat lilla liv här under några veckor.
jag ahr flyttat ner till skånelandet til malmö nu. trivs? ja det gör jag allt, canyo oxå.
gjorde en rekod flyttning vakande hemma i borås sista söndagen och insåg att jag måste verkligen ta tag i min städning och packa det sista. mamma kom förbi med mat till mig vid 3 tiden o då hade jag mycket kvar, men kom iväg vid 21 tiden och var nere vid 01. var inte spå populär hos varken F eller Carl som hjälpte med att löra ner alla saker. Tack snälla Carl bästaste.
Sen var det kurs för min del en vecka. VU2 VÄKTARUTBILDNING. Jätte kul, träffade massa kul folk och blivande kollegor.
Vecka efter var det dax för jobb, så det har jag pysslat med hittills.
Annars händer inte mycket just nu mer än att jag jobbar i Lund och Canyo är hemma med F under kvällarna.
Har anmält oss till lite utställningar i sommar.
Nu ska jag äta vatten melon och sitta på balkongen.


Kommentarer
Postat av: Sara&Coffee

Hej på er!

Kul att du blivit skåning det var på tiden:D.

Här hemma är det fullt hus passar en liten Pinscher pojk på 10 v från Be Meja´s C kull så söt , blir svårt att lämna tillbaks han sen.

Vi ses väl på några utställningar i sommar.

Kram från oss

2009-06-01 @ 16:32:26
URL: http://pinschbull.blogg.se/
Postat av: Sanna & Kelly

Fullt upp som vanligt! Skönt att flytten är avklarad.



Låter nice med vattenmelon på balkongen! Vi kommer... :-D

2009-06-03 @ 11:46:26
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Em

iih, vad bra att du trivs!

Vi får ta en fika nån dag och tjöta lite :)

Kram Em

2009-06-04 @ 07:30:24
Postat av: Sara&Coffee

Grattis till Canyos BIR i helgen härligt!

Kram från oss

2009-06-08 @ 06:38:10
URL: http://pinschbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0