Glasögonorm

Vet ni jag har blivigt glasögonorm. Känns inte bekväm med googles på. men rätt ok nu när man kan se igen.
Har bara läsglasögon. Så nu ser jag ut som en riktigt fröken haha. Kom på mig själv med att sitta med böckerna typ 5 cm från näsan, provade pappas glasisar. Så helt plötsligt kunne jag se igen. hihi
I morse så rullade Canyo sig i en bajs, äckel hund. Stank nåt oenormt. In i duschen så nu luktar hon mumma igen.
Sen åkte vi på picknick syster yster o barnen. Mysigt att fika vid havet.
Sen åkte vi hem i jag klippte gräsmattan syster städade. Sen tog vi tag i monster landet. Planterade om jordgubbarna. Så vi har vart enormt duktiga idag.
Avslutades med en kall öl och grillmat. Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0