information om mig så här är jag i verkligheten

Har gjort ex antal qiuz på fejan (facebook) nu och ska göra en sammanställnng till vad jag är för en person
harkel o host.....!!!

Jag vet hur jag ska spendera min tid för att ha så kul som möjligt. Vissa tycker om mig andra avskyr mig o tycker jag e en arrogant jävel o rik dessutom.
Jag hamnar lätt i bråk och har svårt att få vänner. Jag får köpa dem. Men de genomskådar mig o kommer att inse vilken falsk människa jag är. Är en väldigt elak person och jag tänker bara på mig själv, dvs egoist.
Jag är av naturen en född ledare men ingen vill följa
Jag gillar att vara ensam o dra mig tillbka så jag ska planera mina kommande drag och göra strategier
Inger respekt och vet precis vad som är rätt och fel.Att hålla i ordning på alla lagar och regler tycker jag om. Jag är en paragrafryttare dessutom.
Jag är rörig, osammanhängande, men fantastisk i köket.
Jag fnissar alltid och är populär att umgås med
Är mycket anpassningsbar med en stark personlighet, jag skapar uppståndelse. När folk ser mig blir de vaksamma. . .
Jag är en mycket smart person o man ska inte bråka med mig, ALLA vill vara som jag
Jag ser alltid till mina närmsta vänner o familjs bästa. Kanke lite kontrollbehov och är en svartsjuk älskare.

Så detta är jag. Inte undra på att jag sitter själv en lördagkväll!!!!!!
Shiiiitt!! Är jag så elak verkligen o hemsk?

Kommentarer
Postat av: LoEm

Tycks om min dagens outfit?

Postat av: Sanna & Kelly

Ha ha ha, ja, det var ingen smickrande beskrivning! Jag känner dig inte så väl men det är inte det intryck jag fått av dig, speciellt inte rik... ;-)



Däremot stämmer det där med rörig och osammanhängande, det låter som Stina i ett nötskal! Hi hi! ;-D

2009-05-05 @ 08:23:57
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Emma, Harry och Hilja

Jag håller med om alla bra och snälla saker! :D

Ska du till Larv på itställning nu i helgen?

2009-05-05 @ 11:21:56
URL: http://herrharry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0