Motion o lite småplanering

Mycket för Stina o Snorpan nu. Flyttpackar o Canyo hjälper mig, dvs hon springer i vägen för att kolla så jag packar rätt. Jäkla arbetsledare.
Nu ser lägenheten ut som en krigszon. Grejer precis över allt. Första lasset går i morgon.
Har mycket i skolan att göra nu med. Pandeldebatt imorgon, jätte lätt att debattera om nåt man inte helt och fullt står för.
Esää inläming på måndag.
Sen andra planer att ta tag i också.

Jag fick ett ryck igår och skulle cyckla med Canyo. Matte har sjukt dåligt kondis. Så cyckeln fram. Har ju ingen såndär springer som man kan ha när man cycklar och binda upp hunden i. Så jag var lite nervös över vår lilla tur att hon skulle tvär nita o sniffa nånstans, men framför allt att jag skulle trilla.
Men det gick jätte bra att hålla henne i kopplet. Så vi trampade iväg kom en bit och då upptäckte jag att det inte var så mycket luft i däcken. Tur att OKQ8 var i närheten. Trampade försiktit dit. Men de hade inte något munstycke till mina däck. Tydligen för nya. hmmm.... Jaha där tog vår lilla runda slut. Fick släpa hund o tung cyckel upp till lägenheten igen.
Men vi fick en lite cykeltur i alla fall.

Nu ska jag fortsätta att plugga o Canyo sover som vanligt bredvid mig i soffan.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Blaha, jobbigt att flytta! Men det är oftast trevligt när det är klart.

Ha ha, jobbigt att cykla också, men det är också trevligt när det är klart! :-D

2009-05-07 @ 12:17:09
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0