Korvgrillning

Igår hade vi i vår klass en liten grillafron. Det var jätte kul att lära känna de som kom dit.
Vi bjöds på live musik ifrån Ma min bästa barndomskompis pojkvän S, kommer från Irland och han spelade lite gitarr vid elden. Det sjöngs och vi hade hur mysigt som helst.
Canyo var med så lart. Pappa kom och hämta henne en stund. Vi fick även besök av 2 andra vovvar en Dobermann och en Dakssvensk gårdshund. Som Canyo lekte med. Hon gillade inte den stora dobermannen först den lilla gick bra för den var mindre än Canyo. Men till slut så lektes det även med Dobbisen.
Bröderna kom förbi med. Alltid lika kul att träffa dem Gramen, Carl och Sören. Fast det var lägen sedan man träffade dem så vet man att det kommer alltis ställa upp om det skulle vara nåt. Skönt att ha dem där i bakgrunden.
Canyo flög på Carl naturligvis, kan tänka att hon har saknat honom. De satt och mös vi elden under kvällstimmarna.

Idag har jag städat vidare. FY F-N säger jag bara va trist detta är. Men snart är jag klar. Har köpt godis och cola nu och inteväntar kvälls spektaklet ESC, måste ju kika på det ialla fall så tradition jag har. Tycker egentligen inte om det. Men tradition är tradition.



Thomas glammiga Schlager vinglas


Korvgrillning


Många krovar blev det


Mingel


Sångdax


Småsnack med tjejerna


Härliga människor

Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Här händer det grejer! Jag vet nog ingen människa som har så många järn i elden som du och far runt och fixar och så.

Kul för Canyo med grillparty.

Lycka till med flytten nu!

2009-05-18 @ 14:13:38
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Émma & Zeke

Hej! var inne och snurra på skk avelsdata och upptäckte att zeke och canyo har samma pappa :)

2009-05-18 @ 19:36:26
URL: http://sites.google.com/site/pinscherlove/
Postat av: LoEm

Titta gärna in på mina bilder som jag precis fotade med kameran :)

2009-05-20 @ 23:46:12
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/tonight.html
Postat av: Elina

Hej!

Tack för omtanken, de värmer!

Ta hand om er

Kram från oss!

2009-05-27 @ 14:30:04
URL: http://www.elenyas.se
Postat av: Emma & Zeke

det var lite roligt tycker jag:) bor du kvar i borås? vi ska på utställning där nu i juni tror jag det va, kanske kan ses en stund? så kan du få träffa Exit och nya lilla Bizkit:)

2009-06-01 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0