Seeegt

Japp, tentan klar, underbar skön känsla!
Men det visade sig att den skulle vart inlämnad tidigare än jag trodde. Men eftersom de inte går ut med info om detta i tid, så kommer jag påpeka detta för dem att det ÄR urusel info om allt vad gäller föreläsning och tentor.
Hur som helst så har helgen varit lugn och skönt. Hälsade på Em i lördags för att titta på film. Underbar slappar dag. Imorgon börja min nya kurs. Ska upp tidigt som attan 0630. Ja det är tidigt för mig, har liksom vant mig vid 08 snåret eller senare. Men tittar man på mitt schema för kommande kurs så är det inte så hemskt. Kommer inte gå i skolan så mycket nu. Mer läsa hemma och det passar mig alldeles utmärkt.

By the way, har hittat ett nytt spel nu. Ella ja nytt och nytt, det har jag inte så mycket kolla på men det heter Dragon Age. Rätt kul, slå dock inte Wow. Men jag har kommit fram till att jag har tröttna på att spela wow nu och letar med ljus och lyckta efter något annat. Någon som har förslag..?

Ska till Tyskland på Torsdag ska bli sjuk skoj ser framemot detta jätte mycket.
Ni som följer min Facebook vet att jag numera har ett förhållande med Peter, som är awsome. (Lovat att skriva det så nu gör jag det) Du är awsome!!!!
Många kanske tycker och tänker. En ny, redan..?! Men det är en lång historia. Som jag inte tänker dra här inte heller svara på era frågor för vad jag gör i mitt privatliv, det ska ni fullständigt skita i. Vad ni tror är en sak vad som verkligen hände en annan. Kanske jag kommer berätta men inte än.
Nog om detta nu. Det som är det viktigaste är att jag trivs med mig själv och med mitt liv som jag lever och gör det jag känner är bra och rätt för mig.
Nu är Stinis trött som attan ska sova nu och vaka igen om några timmar för att gå upp till föreläsningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0