Grönkläder och sjuk

Sjuk som attan, eller nja snuvig i alla fall. Det börjar bli bättre nu.
Helgen som gick så pyste jag och Canyo upp till Borås med monsterbilen.
Kom upp på fredagskväll efter min praktik. Canyo fick vara i Ulricehamn en sväng, hos C.
Natten spenderade Stina på golvet i ett hus. Sov rätt så skönt på min luftmadrass. Lördag kom och blev väckt av en sjungande pappa. Kan ju meddela att jag blev lite småsur. Men det värst kom när jag insåg till min förskräckelse att det inte fanns nån mjölk till kaffet. Nästa kaffetillfälle skulle komma om flera timmar. SUCK...
Packade ordning allt i bilar och begav oss i våra fina M90 ut i skogen. Kliver ur bilen och insåg att jag ville åka hem. Det pissade ner och jag frös. Sprang omkring med ett vapen i händerna, småhuvudvärk för jag inte fått kaffe. På spänna om nåt skulle hända. Kalla regniga nätter. Ja ni som undrar så va jag på bataljonsövning i helgen. Sov utomhus hela helgen,inte konstigt jag är sjuk. Hmm...
Vet inte mer vad jag ska säga om helgen.
Canyo har fyllt år med. Tänkt 4 år har hon funnits hos mig. Vi har gått igenom så mkt tillsammans. Trognaste vännen. :) Det har vart mkt spännande och givna år. Så jag säger Grattis Rivendells C-kull så här i efterskott och tack Kattis och Cathrine för Canyo.
En annan kulig sak som har hänt är att CSN har äntligen gett mig pengar. TJOHO. Så där 2 månader senare bara men det är ok, nu i alla fall.
Hösten har kommit på allvar och jag gillar det inte riktigt för det är kallt och regnigt ute. Säger inte mer än så här bilden får säga sitt


Kommentarer
Postat av: Em

Yay, hoppas jag med får pengar då :/

2009-10-07 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0