allmänt snack

Första dagen avklarad på min praktik. Jag hittade tom dit utan att köra vilse. Ren tur om jag ska vara helt ärlig.
Så, hamnade i en fsk (förskola) underbara barn. Hur lätta att ha och gör med som helst. Personalen är oxå underbara. Kommer att trivas där.

Ja annars händer inte mkt just nu. Är rätt trött om jag ska vara helt ärlig. Sovit väldigt kast inatt. Hmm gillar inte detta alls.
Ska åka till Borås i helgen. Ska bli kul att äntligen få komma ”hem” lite grann. Men kommer dock inte att träffa de som jag vill träffa, utan min kära far ska släpa med mig ut i skogen där jag kommer frysa ihjäl då jag kommer tillbringa natten i tält.

Plugget går bra allt flyter på som det ska. Livet i övrigt hmm ja slutdiskuterat där. Finns saker jag måste få igång och lösa men det är motgång där. Men det är bra tur att det finns folk som stöttar mig nu. Ni är änglar bara så ni vet det. Jag är mkt stolt och glad över att känna er. Inga namn nämnda men ni vet vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0