egentligen är jag hungrig

Ja jag är egentligen hungrig nu. Men orkar inte gå upp och fixa frukost. Seeegt idag.
Ska träffa min lilla grupp idag kl 13, genomgång för vår fältstudie som vi lyckades genomföra igår på någon skola.
Funderade också på att gå och träna men det blir ett senare projekt i så fall.
Canyo väckte mig i morse genom att trampa halvthjäl mig i sängen. Så underbart (not) när man får 4 tassar i magen och en kullerbytta över ansiktet när man sover som skönast.
Hon ville a fruksot och gå ut. Så det var bara att pallra sig upp och på med kläder sen ut en sväng. Gris hunden sover nu så gott. Matte är vaken. funderar om jag ska gör en kullerbytta tillbaka....... hehe... Nä hon har tur idag, matte är hungrig och så orkar jag inte heller. Blir så jobbigt då jag förmodligen kommer hamna på golvet. Nä inte idag.
Hade en disskution ang gardiner häromdagen, där x sa "citerar" Gardiner är som örhängen, utan dem så fattas något.
Shit du är underbara vännen garvade ihjäl mig. Nu kom posten också får pallra mig upp ur soffa nu dårå.

Kommentarer
Postat av: Em

Vilken snygg sida du har nu! Den gillar jag starkt. Smygde lite på dej i skolan innan ;) Hoppas eran genomgång av studien går bra ^^

2009-09-16 @ 13:35:32
URL: http://doyouwannaknow.blogg.se/
Postat av: Em

Du får förresten skriva ut mitt namn, så du slipper skriva "x" :P

2009-09-17 @ 18:02:13
URL: http://doyouwannaknow.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0