Go natt

Go natt alla mina kära vänner. Kan inte sova riktigt men känner att Johan Blund ringer snart på dörren och vill komma in o diskutera saken men mig. Kan bli en lång diskution för jag är inte så trött än. Det är ett störande moment i mitt liv det här med sömn. I alla år så har jag sovit lätt, vaknat av alla ljud som finns på natten. Oja jag sover med öronproppar ibland. Inte det sexigaste men de fyller sin funktion. Ett tag fick jag sånna sovpiller. Men blev ännu tröttare av dem o sov hela tiden istället. Så BIG NO NO...!! Det funkar inte. Läsa böcker innan man ska sova. Går inte.... Kolla film har jag gjort nyss och...nä, kan inte sova. Skulle jag somna nu skulle jag ändå vakna till vid halv 5 eller nåt sånt där och undrat hur mkt klockan är. Kanske ska göra ett försök ändå nu. John Blund är en ettrig jävel, sitter och tjatar hål i huvudet på mig. Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0