jag överlevde

Japp jag överlevde såpa fotbollen med en skadad tår, jag stukade den. Det kände jag fört i morse när jag gick upp.
Bara för att jag skulle trilla mjukt igår bälgar man drinkar till höger och vänster. Blev lite dragen allt. Stackars kurs kamrater men ändå underbart att ni fanns. De bar mig från kölsvinet, vilket e vår pub till stationen. Det pinsamma är att jag är typ äldst. hmm inte bra alls. Men de e så snälla som tar hand om mig när jag inte kan göra detta. Ett jätte tack till Em som såg till att jag kom hem samt Lekis å alla ni andra.

För att börja från början så va det såpa fotboll som stod på schemat. På med oömma kläder ut på en pressening med massa såpa, ska jag nämna att det va halt som attan. Hade hällt i mig några groggar innan för att landa mjukt. Ett par prakt vurpor o en brottningsmatsch på plan men nån jag inte kände, reser mig upp helt genom blöt av såpa. Men det struntade jag i.
Fick ett motstånd med bollen skulle sparka o missade o det gjorde hon med, skenben mot tå. Min tå. Ont som fan...!!! Men tapper som jag är upp på benen igen och vi vann. Tjoho Snuttans Crew vann. Snuttan e vår maskort en vit lite pudel i väsk format.
Spelade även vollyboll i kallt regn, jag frös hela tiden. Underbart att byta om till rena varma kläder igen.
så här såg det ut

Lite grupp människor däribland jag o Em tog oss till kölsvinet där vi fortsatte att dricka om umgås.
Kom hem vid halv ett stupade i säng. Vaknade vid halv 5 av att ajg hade huvudvärk samt att mitt hår luktade gammal såpamopp. Funderade på om jag skulle upp o duscha eller strunta i detta. Kl 6 stod jag inte ut mer o hoppade in för en dusch. SKÖÖÖNT.
Skuttade ner i sängen igen för att återgå till sömnen men icke.
Upp 8 för att vara i skolan vid 10. Jag stinker fortfarande grönsåpa...!!!

Så nu har jag avklart min första dag i skolan stinkandes grön såpa o vara bakis. Suck jag börjar bli för gammal för detta.
Imorgon är det utgång igen. Ikväll ska Stina ta det lungt.


Kommentarer
Postat av: Em

Äsch, det är lungt och kul att ta hand om dej när du är full :P

2009-09-01 @ 20:10:11
URL: http://doyouwannaknow.blogg.se/
Postat av: Sanna & Kelly

Låter riktigt glatt! Ha ha ha!

2009-09-02 @ 11:56:05
URL: http://www.barkingkelly.se
Postat av: Carl

YoYo! Nu finns det inte en lugn stund på stan!?

2009-09-03 @ 09:25:21
Postat av: Stina

Haha ja glatt vare o lugn stund nä det stämmer carl, det e dax att vissa skåne folket HUR man festar på rikgit

2009-09-03 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0