matvrak

Min Canyo är ett matvrak, ja det visste jag innan oxå. Men idag så.
I morse så stack hon ut genom dörren för att sedan strax komma tillbaka. Hör att hon mumsar på nåt.
Kollar efter och vad ser jag, joho Canyo har snott Noels macka o kommit in med. Ok tänkte jag, han kan ju ha gett henne den med. Han har ju kommit på att Canyo är en matkvarn med.
HUr som helst går upp och ger henne mat den vanliga ramsan.
Så nu ikväll så hade hon ätit sin sista måltid. Gottsi färskfoder. Mums!!!
traskar omkring lite i lägenheten och ställer sig vid papperskorgen o piper, bryr mig inte så mkt om det. Kollar till henne och höll på att skratta ihjäl mig. unden gör lekinviter och små skäller på pappaerskorgen nu. Kollar i den o vad finns där jo en bit rostbröd som någon har slängt. Hon är för rädd för att stoppa i huvudet i korgen för att ta godbiten så hon tyckte att kanske hon kunde skälla upp den. Dum hund!!

Hur som helt en annan sak.
NU är det slut på student festandet och tur är det. För ack va jobbigt det är att hålla på så där. Studenter är galna. Men sen så behöver man inte vara med på allt heller. Men jag vill inte missa nåt. Men nu är det över och jag har haft otroligt kul under dessa 2veckor. Träffat så mkt spännande människor och tjttrat med som man annars säker inte skulle pratat med.
Ja jag har säkert gjort bort mig många gånger under tiden. Men vet ni jag bjuder på det. För det har nog alla som vart där gjort. och ja jag står för allt jag gjorde under dessa dagar. Även då jag hoppade små grodorna i fontänen mitt på torget. Det tar emot som sagt men ok. ;) Fast jag hade kul och det är det som räknas.
Skolan rullar på som den ska och jag är rätt nöjd. Kan fortfarande bli bättre i livet men det kommer nog snart ska ni se.
pussar


Kommentarer
Postat av: Sanna & Kelly

Ha ha ha, det är inte lätt att vara hungrig! Kelly är också värsta glupskot, fast han skulle inte sänka sig till att äta en bit rostbröd... Men han hälsar att han gärna skulle plocka upp den till Canyo mot att han får lukta henne i rumpan. ;-)

2009-09-07 @ 11:36:40
URL: http://www.barkingkelly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0