Vågar stå för dina handlingar

Ja jag har stött på detta fenomen i tidigare att folk runt mig, vänner och bekanta inte riktigt vågar stå för vem de är eller vem de umgås med. Jag frågar mig alltid varför? Varför är det så att in inte säger rakt ut, vad är ni rädd för? Varför undanhålla att ni ska träffa mig? Varför ljuga om det, eller värst av allt inte nämna migt? Kanske skit sak att ta upp men det sårar mig djupt. Är det så hemskt att  berätta för nån att jag finns? Hmm jag undrar! Eller är det bara så att du är en väldigt kass vän? Vän som jag trodde stod mig nära som jag släppte in på livet som vet i stort sett allt om mig.  Kan detta vara en en bra vän då? Jag hade svarat direkt nej på den frågan om det inte var så att jag är så känslig när det gäller sånt här och behöver mina vänner. Än en gång har mänsligheten visat mig att det inte går att lite på vårt släkte. Du vet att jag får reda på sånt här på ett eller annat sätt. Varför gör man så?


Kommentarer
Postat av: Pidda

Vem har gjort vad?

2010-02-02 @ 16:56:23
Postat av: Kungen

Huff!

Skit i "vännen" börja om. Ohana 4ever!!!

2010-02-03 @ 13:07:36
Postat av: Sara

Ja bara kasta bort inget att ha, du är värd bättre.

Bamse kramar

2010-02-04 @ 16:27:08
URL: http://www.pinstripes.dinstudio.se
Postat av: Kungen

All makt åt Canyo!!! Bränn kopplet släpp hundarna fria och för h*lvete mer mat åt K9:s!!!

2010-02-21 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0