Canyo har vart på dejt

I lördags så var jag och Canyo bortbjudna till Sara med gänget. De kom och mötte oss efter som jag är urusel på att hitta i Landskrona, och överallt annars med. Coffe vart helt överlycklig när de mötte och skulle kika så att vi verkligen kom med. Så söt den killen.
Träffade även deras lilla valp Cassandra. Så mycket energi hade jag glömt av att de har. Satt och funderade på om Canyo var så livlig. Hon är ju en väldigt lugn hund nu. Men jag tror hon var lika lugn då som hon är nu lite bus blev det, jag kommer inte ihåg det är ändå nästa 5 år sedan. Hmm tänk Snorpan har varit hos mig i 5år. Helt otroligt.
Hur som helst så tyckte Snorpan att valpen var lite väl studdsig och sa ifrån nån gång men sen så gick det bra. min surpuppa till hund. Coffe ville bara mysa o tvätta öronen och pussa på Canyo.
Detta var bara mötet med 2 st av de 4 benta i huset. Den största Adam, bullmstiffen på 60 kg hade hon inte mött än. Så ut i trädgården och släppte dem båda. Canyo hade sin klara uppfattning om Adam, hon var inte överförtjust i honom alls. Stackars Adam.
Sen vankades det Jesper hemgjord pizza. Så gott!! Sara du har en kock hemma bara så du vet det!
Sen blev det massa hundprat hela kvällen. Så trevligt och kul. Tack familjen Eriksson för en trevligt kväll, ska inte dröja 2 år tills nästa gång vi ses inte.

Sen så har jag kommit på att jag ska skaffa en kamera men det blir nog inte nån system som ag vart ute efter från början utan en mer vanlig digital sak. Kommer ändå inte att använda alla funktioner osm finns på en systemkamera. Så nu sitter ajg och väntar på att få mina pengar.

Egentligen sitter jag här för att jag inte vill plugga till min tenta alls som ajg ahr på onsdag.  Har fått schemat för nästa kurs som verkar riktigt kul. Bara estetiska ämnen, det gillar jag.
Får nog ta tag mitt liv och börja dricka kaffe eller nåt sånt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

My gawd vilken dålig svenska på det inlägget. Värst hittills.

2010-01-12 @ 20:22:59
Postat av: Anna V

Kaffe är en mycket bra start på ett nytt liv;P

2010-01-19 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0